God Morgon

Här hemma ville Emmelina vakna klockan halv 5 men det gick inte jag med på, hon fick lite mat sen somnade vi om på soffan :)
Myspys, hon låg och sov i min arm så vi har myst lite nu på morgonen, och halv 7 vaknade Nellie så då var det bara att gå upp men det är en tid som är acceptabel iaf.


Så nu har hon nyss fått mat,nu sitter dom små och leker på golvet.

Jag hoppas iaf att det blir vårväder idag igen, för då ska vi ut och gå med ida och hennes lilla hund :) Inte lika roligt att gå om vädret är halvtrist :( men bara det är uppehåll skulle man kunna gå.

Annars vet jag inte vad som sker idag, det visar sig.

Blir att mysa massa med små tjejerna iaf, det händer så mkt på kort tid nu :) men tiden går för fort men ändå roligt att saker händer längtar till dom börjar prata lite riktiga ord och gå å sånt, men när dom gör det längtar man väl tillbaka till den här tiden ;P För dom kommer väl springa åt varsitt håll :P haha

Men nu ska ja gå å väcka jonathan så han kommer iväg till jobbet :) han börjar 8 idag.

 

Vi hörs

 

 

Älskar min familj<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback