Idag har det blivit detta:

Mys här hemma först fram till halv 11 då vi började fixa oss å klä på oss för att ta en tur ner på stan, mötte Ida vid hlav 12 vid nian :) umgicks en stund där nere sen vidare till min farmor å farfar vid halv 1 fick plättar där, åt några stycken sen va ja mätt!

Var där till halv 4:a då jonathan slutade 4 så mötte vi han vi jobbet, och tog bussen hem tillsammans.
Och först håller bussen på att åka förbi oss, sen vinkar jonathan till och visar att vi ska med, han stannar typ 1 meter från trotarkanten hur lätt är det att gå på  med vagn då ? :O Sen när vi kommer på så känns de som att han inte alls ville ha oss med, typ suckade när jag gick fram och betalade.
Sen tvärnitar han många ggr och nästan en krock, man tänker skulle han verkligen jobba ? han verkade så trött på allt som hände runt omkring och verkade inte kolla ordenligt i trafiken, men men kom av gjorde vi iaf och välbehållna med :)

Kom hem och jonathan fixade mat sen drog han iväg på träning :) kommer hem strax efter sju, så ska försöka ha tjejerna uppe tills dess så får ja hjälp med läggningen, inte för att det brukar vara jobbigt.men alltid så att dom små somnar bättre när båda är hemma. Bra skumt de!

Jaja han är där och vi är här hemma nu iaf, dom små åker gåstol.

Innan vi gick upp så satt vi nere, och nellie började gnälla jätte mycket efter att dom fått lite gröt, jag började tänka efter och kom på att hon inte bajat nå idag, jag började med magmassage när vi gick upp sen lite med tempen och sen kom det, skönt men gud vad hon grinade. Stackarn!
Tyckte så synd om henne så vi myste lite efter innan hon fick gå ner å leka i gåstolen på golvet :P men hon trivdes iaf med att mysa :P hihi


Men nu ska ja sy lite, håller på å fixar lampskärmar :)

typ sådana fast utan tryck och en vit rosett istället för beige :)
hoppas på att det ska bli fint, lite lantstil sådär, vill så mkt.. men vet inte om jag har min andra halva med på allt dock :( hehe!
men ska bearbeta så kanske ja får min vilja genom ;) haha

 

Jaja vi hörs..

 

Älskar min familj nå otroligt mkt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback