Längesen igen

Jag är sämst på att uppdatera nu för tiden..

Jaja Glad Påsk lite så där i efterhand ;P
Kommer inte ens ihåg vad jag skrev sist, men men ska berätta va som skett dom senaste dagarna.

I torsdags började ju påsken. Men dom fick påskpaket före :P av sin farfar då han skulle till tyskland över påsk. Så han kom med paket, i det va detta :

 

Bilderna är klickbara.

kläderna hade jag stått och tittat på dagen innan, tyckte dom va så söta. Och så fick vi dom dagen efter :) även hade jag kollat på hello kitty sandlådsset :) så det blev ju perfekt.

 

På onsdagen åkte vi till valbo en sväng :) sen hem och va hemma i 20 min kanske ? sen åkte vi vidare till desiree och melody å andreas. Vilket var trevligt :)

 

Sen på torsdagen åkte vi till bergby till öppna förskolan där ute :) mamma jobbar där å så, va där med massa barn.

Åkte sedan hem till mamma å pappa en sväng sen vidare till min morbror å mina kusiner å dom :) och bebisarna började spy som bara den, och det fortsatte lite på natten och även dagen efter. Så vi åkte till apoteket och köpte vätskeersättning och grejer, dom hade fått magsjuka. Trevligt va ? men jag säger då att de va skönt att båda hade sammtidigt så inte den ena har först några dagar sen den andra, då blir man instängd så länge.

Men på lördagen var dom pigg igen :) så vi åkte på våran planerade påskmiddag hos mor å far å alla dom :) Av dom fick dom med påskägg :) dom fick detta:
 + en jacka och byxa var :) men det finns inte på bild.

Sen av min morbror å familj fick dom också små saker till sandlådan i sommar :)

 Men när vi kom hem därifrån så spydde jag, mådde så dåligt. Då var det min tur, somnade halv 8 på lördagen och sov till 6 dagen efter då dom små vaknade men somnade om igen när jag hjälpt jonathan att mata dom, men efter att jag sovit den stunden då så va ja pigg igen :)

Och inte nog med det, på lördagen när jag sov på kvällen så hade jonathan också spytt men blev bra på engång efter. Så sån trevlig påsk har vi haft ;P magsjuka allihopa!

Men nu är vi pigga igen:) vilket är superskönt!

Här har vi varit vaken sen kvart över 5 imorse, dom små va trött igår det gick inte att hålla dom vaken så dom somnade redan vid 6, och då får man räkna med att gå upp tidigt.
Jonathan har hjälpt mig lite på morgonen men han fick gå å lägga sig igen :) sista sovmorgonen inför jobbveckan ju:P

men ska snart gå in till han med tjejerna och ha sängmys innan det blir gröttajm för dom^^


Men vi ska busa lite nu, bye!



Älskar min familj <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback