Natti natti snart..

Idag efter att jag skrivit så blev det att vi fixade oss här hemma och sedan åkte till jonathans jobb å hämtade upp han, åkte vidare till byggmax och köpte vit vägg färg :)

Och lite penslar å mojs :) kom hem käkade och sedan var det läggdags för dom små, vi kvart i 7 började vi mata dom, sen sov dom ca kvart över :) snabbt de :P men de blir så när man har snälla tjejer :)

Vi gick ner i källaren och röjde, så har hunnit måla typ halva tvättstugan redan :) super roligt att se hur bra de blir, fy fan hur väggarna såg ut innan alltså..

Väggarna hade än gång varit vita där nere men dom va ca begie nu.. men nu är iaf halva tvättstugan vit igen :)
Har nyss käkat lite kvällsfika, å jonathan är och duschar ska väl kika lite på tv innan jag går och lägger mig. Men börjar bli bra trött :P

Imorn blir det att kratta gården och sedan måla och även åka på röda korset med mamma :) Får se om vi hinner allt, men hoppas det :)
Kratta kanske jag hinner göra innan mamma kommer hit för hon skulle dyka upp vid 11.
Eller det beror ju på vädret med, men hoppas på stor sol imorn med :) för då kan man vara ute.


Men nu ska jag kila ner, det är någon som skriker till.. kanske en dröm bara? men ska ner å kika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback