Påsken är över

Då va alla dom där röda dagarna på rad över, men det har varit skönt att varit hemma här allihopa. Tråkigt dock att vi blev sjuk men men.
Nu är alla friska och ny vecka som det blev redan igår, men då de va röddag kändes de som att de va söndag, och man har blivit helt dagvild efter helgen.

Nog om det, här är vi vaken allihopa jonathan har åkt till jobbet å tjejerna har nyss ätit välling. Och jag sitter här och häckar, ska städa idag är det tänkt.
Men har sjukt ont i ryggen då jag måste sovit på nå konstigt vis har försökt sträckt ut den men lyckas inte.
Så får se om de ger med sig ju mer dagen går.

Ska lägga in lite bilder på datan idag tänkte ja, har knäppt lite nya kort på dom små så :)


Men nu ska ja gå ner på golvet å sätta mig med dom små på lekmattan :) hihi!


Vi hörs


Pussåkram

Älskar min familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback