Södagen och Måndagen

Igår vaknade vid till sol igen :) underbart!
men dagen började med att måla i trappen ner till källaren, men de tog inte så lång tid, efter det så tog vi en prommis till Ica för att handla lite.
Kom hem, jag och tjejerna valde att vara ute på baksidan. Och jonathan gick in och började med mat, han valde att göra sjömansbiff fast med grytbitar typ.. det tog 1,5 timme men så jäkla gott blev det :D vi käkade lunch ute, för att dom små sov och det var ju underbart väder så.

Efter det så satt vi bara och mös ute :) jonathan vilade lite efter maten på soffan ute, och dom små sov vidare. När dom vaknade så kom deras faster och hennes kille. Så då fikade vi lite och pratade :)

Efter att dom åkt så försvann solen på baksidan, vi gick in och jag klädde om och tog mig en tur ute.. gick runt hela sätra på 1 timme och 10 min ungefär.
Men skit skönt va de:) När jag kom hem så bytte jag om ännu en gång och gick ner mot källaren igen.

Det blev målning till halv nio sen käkade vi lite kvällsmat.. liiiiiite för sent dock om man ska gå ner i vikt.. då ska man egentligen inte äta efter halv sju.. men jag va så sjukt hungrig så då behövde jag det :)

Efter det blev det att kolla klart på wipeout sen vidare till sängen.. somnade som en stock..


Idag ska vi vara ute då vi vaknat med sol idag igen :) gud så härligt!

Vi ska även handla mat idag.. och även köpa ett snickarset till elliot .. :P
en prommis ska det med bli :) får se om man går ner på stan och köper det till elliot eller om jag gör det imorn när man se hur mkt pengar man får kvar efter mathandlingen ;P

Jaja, imorn ska vi till sandviken och hämta grejjer i jonathans mammas källare, hon ska ju flytta så då tar vi hem det som är jonathans ;P Och sedan ska vi in till ikea å köpa golv ner till källaren :)

Men nu kurrar magen, bye!

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

härligt! jodå bara bra med oss :) kramis!

2010-04-26 @ 14:44:53
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Magdalena

hej! Jag har hört att det bara är en myt att man inte ska äta efter en viss tid på dygnet, de spelar tydligen ingen roll alls när man äter :P Vi ses kanske i morrn hos mamma Lena för jag ska oxå dit o rensa, bra att jag sparat mina dockor o sånt så kan Nellie o Emmelina leka med dom när som hälsar på :-D kram svägerskan ;-)

2010-04-26 @ 16:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback