Solsken ute

det är precis vad det är :) och jag har suttit å njutit av den en stund ute med barnen :) dock lärde jag röja upp på altanen först + sopa av allt skit som låg och annat.  + att vi lärde skotta bort snö innan vi kunde komma in på baksidan, så nu har jag vänt allt snö och pyttsat ut den så den smälter fortare :D

Senare idag ska ja hämta jonathan på jobbet, sen ska vi åka upp till byggmax för att köpa färg ner till källaren :D wiie!
Så kanske börjar måla ikväll när tjejerna sover :) vi verkligen få i ordning där nere, har ju varit på g länge men inte blivit någe. Sen ska ja även köpa pensel så jag kan måla utemöblerna och köksbordet :) så får se när de blir :) men så fort som möjligt!


Är så sugen på att fixa  nu :D men det är nog vädret som gör det, synd bara att tvättstugan är nere i källaren. Får man ju inte se det fina vädret när man är där nere :(
Men men det blir ju fint :)


Men nu ska ja leka lite med dom små!

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback