Städat och grejat..

Det har jag gjort idag, dammat och dammsugit och moppat :)
Även tvättat två maskiner tvätt :) och fixat upp lite saker som ligger där det inte ska ;P

Nu sover dom små middag igen, dom va så gnälliga. Men så är det :P ^^
Och nellie vill verkligen inte sitta och inte ligga på magen mer.. hon vill gå och stå själv men de kan hon inte.. så blir hon sur för att man håller i henne.. vad ska man göra?
Ett barn som är vrång/kan själv är vad hon är :P

Jaja, jonathan kommer hem om ett tag :) dags att slipa vägg då och sedan måla. Vet inte vad denna dag mer bjuder på, men en bra sak har jag fått reda på idag iaf :) :D

Jag har fått sommarjobb, vet inte vilka veckor än, men bara det att få jobba och komma hemifrån en stund gör susen :)
Ska vara på Dollar Store på sörby utfjäll, har jobbat där till och från sedan jag var 14 år :) på inventeringar och sådant.. Skulle även jobbat där förra sommaren men då fick jag inte för läkaren då jag blev sjukskriven. eller för läkaren fick jag men jag hade så ont att jag inte kunde så blev tvungen att sjukskriva mig :( men så är det när man väntar tvillingar det är ju tungt med bara en så ska de vara två blir det ju ännu värre^^

Men då ska ja jobba denna sommar istället :) skönt!

men nu ska ja kika runt lite sen fixa lite mer här hemma :)
Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback