två dagar sedan

det blir lätt att man inte går ner och sätter sig i källaren vid datan. Då jag haft jonathans bärbara från jobbet hemma förra veckan.
Men men ska försöka komma ner hit och sätta mig å slappna av lite medans dom små sover midda:psom dom gör nu ^^

Jaja imåndag var det väldigt trevligt på mammafika :) efter att vi varit där så gick vi hem. Vi åt och sedan åkte vi upp till min morbror med familj :)

Kom hem vid halv 9 på kvällen, då blev det bara lugnt :)

Och igår var jag först med sammy till tandläkaren kl 8. Eller jag och tjejerna kanske ja ska skriva :P
Sen efter det gick vi hem till farmor och farfar :) var där en stund sedan bar det hem hit till sätra, packade in oss i bilen for till valbo :) och där hittade jag självklart massa fint till dom små, och eftersom att dom växt ut 62 och snart 68 så köpte ja massa i 80 för 74 har vi lite i, men det är inte så länge till som dom kan ha det, så köpte 80 då kan dom ha det lite längre iaf ;P

detta fick följa med hem :



De vita leggingsen fick även följa med i mörkrosa/cerise färg :) och linnebyxorna i beige.. inte den rosa på bilden :P och tröjan med mimmie på var rosa i bakrunden. Och även två bodysar till fick följa med hem, men de fanns inte på h&m hemsida;P

Sen köpte ja dessa med :

 En avlång och två var av dom andra :P så 5 krukor för 105kr på ikea. Dom fick flytta in i vårat vardagsrum.. :P
Så nu har jag vårkrukor som är vita :) och höst krukor som är orange :) då vi har bruna tapeter så blir det fin fint :)
Hihi

Sen käkade vi även på ikea :)

Och åkte sedan vidare mot byggmax.. där jag köpte detta..

 
så nu grejas det för fullt på väggarna ner till källaren, då jag försökte riva bort vävtapet eller vad det heter i höstas, men de gick inte så bra :P så då får vi fixa det på detta sätt.. sen köpte jag mer färg så ja kan måla där och även taken nere i källaren :)

Så nu ska de fixas här hemma vill jag lova.

Sen ska vi köpa golv till tvättstugan nästa vecka tror ja de blir :) wiie

Ni får bilder på hur det blir sen :) dock har jag inga före bilder :( men men!
 

Nu ska ja gå upp och fixa mat till mig, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback