Vad är det man ser ? :O

Jo massor av snö på backen och snön faller från himlen fortfarande när man vaknade.. suck! när ska det bli vår på riktigt ?

Det stod på nättidningen att den skulle komma i helgen, men ska man verkligen tro på det så som det ser ut ute nu ?
Och det är ju torsdag, och imorn eftermiddag räknar jag som helg, men tror då inte att snön kommer vara borta då inte. Men hoppas kan man ju göra :)

Btw har jag knäppt massa kort med kameran, men tror sladden kommit bort här i källaren i röran, så dom får komma senare :P
Eller så vet jonathan vart den är ^^

Men idag blir det inte så mkt, ska slipa och spackla idag igen, hoppas det är sista omgången nu så att det är bara att måla sen, då är det klart på en sekund sen ;P
Vill ha det klart, men kan ju ändå inte fixa i tvättstugan förens vi lagt golv där inne ;P men de blir nog nästa vecka :)
Längtar!

Jag vet att de e mkt tjat om tvättstugan och fix här hemma, men det är så sjukt roligt när det blir bra :)
och man får det som man vill :D


Jaja nog om det, den 1:a maj ska en polare till mig ha 20 års fest då hon fyller år, sen tar hon även studenten i år.. tänkte köpa present ihop alltså 20års present och studentpresent ihop, men vad ska man köpa ?
Har en lite aning om vad jag kan köpa men hmm.. det får bli en funderare. Kommer jag inte på nå bra så vette gudarna vad ja ska köpa, något bra måste jag ju hitta på ^^


Sista april då mina vänner vad händer då?

jag ska iaf vara nykter på sista april eftersom att jag ska ut på 1:a maj ;P


Men nu ska ja fixa lite innan dom små vaknar igen...
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback