Vi är hemma i gävle igen.

Vi kom hit hem vid halv 2 igår, jonathan låg och sov erkände han när vi kom :P
Så han fick sovmorgon, dock hade han varit vaken lite mellan åt.

Men men när vi kom hem så fixade jag lite sen kom jonathans mamma och hennes nya, sen käkade vi mat och äppekaka. Sen drog jag iväg på träning med jonathans syster. Bas pass + ki balans. Så kom hen strax efter 8 igen och då sov dom små.
Vi åt lite kvällsfika :) sen duschade jag och gick å lade mig helt död var jag!

Idag vad sker då ? Jo ja ska nog fixa ute på altanen, får se om ja kan köpa penslar och färg i eftermiddag :) å börja måla :) Skoj skoj, men färg till utemöblerna har vi i källaren tror jag men ingen pensel annars hade ja kunna börja redan idag :)

Nu ska ja käka frukost vi hörs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback