Fredag den 13:e

Undra vad som kommer ske idag? 
Men jag brukar inte ha otur på denna dag, bara därför får jag väl de nu ;P haha

aja igår åkte vi iaf till valbo, vi startade med att käka frukost på IKEA haha! ;P men de e ju gott.
Sen gick vi ett varv där inne, och som vanligt kom man inte tomhänt därifrån även om det inte va något speciellt vi köpte. det blev batterier ;P
Men det behövs det med ibland.

Sen tog vi en tur in på köpis, kollade på väggfäste till tv:n men vi hade glömt att mäta på tv:n hur hålen satt för att kunna ha de vi kikade på lära man göra de. Så det blev inge väggfäste igår.

Sen kollade vi lite runt i butiker :) köpte fiskmat även ;P haha

Vi köpte dessa till tjejerna för lite av deras födelsedagspengar :)

 tyckte att rolling stones tröjorna va så coola ;P

även jonathan hittade två par byxor för endast 150 kronor, de ni!

 ett par sådana men dom andra hitta ja inte ;P

sen va vi in på coop och handlade lite, sen åkte vi hem och dom små ville äta och sedan sova så de fick bli. Jag och jonathan gick ner i källaren och spelade wii, han fick galaxy 2 när han fyllde år.

Så vi hade mys :) sen lekte vi med dom små när dom vaknade, sen gick tiden så fort och det var dags för kväller. Jonathan lade dom små och jag fixade hemgjord pizza :) medans degen jäste spelade vi lite spel igen ;P

sen käkade vi sen mer spelande ;P hihi sen käkade vi även pannacotta. Mums va gott de va!

Vi hade vårat fredagsmys igår eftersom att vi  inte kommer ha nå idag, det är tänkt att jag ska till kolonin idag och lyssna på min pappas kusin som spelar. Även min förra musiklärare är han och jag har inte träffat han på 7 år räknade vi ut, så de ska bli skoj.

Och jonathan ska nog iväg och köra gokart med lite kompisar, får se hur det blir.

Och imorn är det tänkt att jag och barnen och lisa ska gå på sommar yran här i gävle en sväng sen hem och svira om, till lite party kläder ;P
Sen iväg på lite fest ^^


Hoppas vädret blir bättre för just nu är det disigt och mulet när man kollar ut :(


men nu ska ja leka lite med dom små, för det är snart dags för en liten lur för dom ;P

Bye!


Kommentarer
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

svar: God morgon ;)

Okej. Men situps gillar jag inte att göra :P haha så får träna magen på nå annat sätt..



Ja jag sk ta det lugnt nu när jag tränar. Men sara va å träna igår och hon födde för ca tre veckor sen. Snacka om panik att vilja träna. Jag bryr mig igentligen inte. men kommer jag inte börja nu så komme jag aldrig börja. och lika bra att göra det nu när m,an kan få en kompis å träna med.



KRAM

2010-08-13 @ 06:54:17
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

svar: härligt. jo fast vi ska inte träna på friskis eller nått sånt. utan mer boddygym. så man slipper skämmas :p haha. närå men sara har jobbat där förr så hon får träna gratis å jag kanske skulle få lite biligar. annars är det billigare men kort på sånna gym. så det är bra... nära hem oxå.

2010-08-13 @ 07:10:49
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback