God Morgon..

Igår var vi hemma och slöade först,spelade spel och bara umgicks :) <3
Sen vid 4 ca så körde jonathan mig till min farmor och farfar. Vi lekte lite med tjejerna där, sen kom min faster och det blev mat.
Sen gick vi iväg på södra kolonin, där det var speling av min pappas kusins band. Det fanns även en liten matbricka som tilltugg och sedan öl och vin till säljes ;P 20 kr glaset/burken.. skit billgit.
Men för min del blev det bara 2 öl.

Men det  var full fart på barnen dom ska ju sova 7  egentligen men dom fick vara vaken lite extra ihopp om att dom skulle sova längre, men ikke.
Men dom var iaf glad av att få vara vaken, dom stojjade och höll på.Dansade när bandet sjöng och grejjade.
Det var även två tjejer som kanske va runt 6-8 års åldern som var jätte nyfikna på att pilla på små tjejerna, och nellie tyckte det var så roligt.
;P

Men strax före nio så fick dom lägga sig för då började dom bli lite små trötta, men dom  somnade som stockar på engång!

Iaf så tycker ja ni ska lyssna på The little green om ni får chansen iaf om ni tycker om country/irlänsk musik som jag gör ;P
Det var bra, jag hade inte hört dom förut :P


 Den skivan köpte farmor åt mig :)

Men nu måste ja byta några mysiga blöjor här, luktar inte allt för trevlig kan jag lova er!
Usch!


Kommentarer
Postat av: Colin´s mami

Ja men precis. Åh vad söta tjejerna är :) Så Coolt med tvillingar tycker jag. Jag hoppas jag får det sen.

2010-08-14 @ 09:33:54
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback