God morgon...

Imorse var det min dag att gå upp, vi kör varannan dag nu när jonathan är ledig :)
Men jag hade sovit så dåligt inatt så jonathan var så snäll och gick upp :):P men då sa ja att jag skulle gå upp två mornar i rad :P så får väl göra de ^^

Jaja sitter iaf i soffan nu med två små tjejer som kryper/går på golvet, dom går för fullt med gåvagnen..
Men snart är det dags att gå ner och ge dom gröt, sedan fixa oss inför valbo :)

Ska dit och köpa väggfäste till en tv, sen ska vi kika lite och sedan även fika lät de som.

Igår hade ju jag och jonathan två år, men ingen av oss orkade åka iväg på bio och ut å käka som vi hade tänkt, får ta de nån annan dag huvudsaken man får vara med varandra :D
Vi grillade här hemma med jonathan syster och hennes kille, sen spelade vi lite wii :)


Även jossan och vira var här på dagen, och carro och elle kom senare :) och hjälpte till att käka upp tårtan som blev kvar, ändå är det kvar. Men det är ju bara att släng nu de, för de e nog inge bra att äta de inte.

Men massa kakor är det kvar som folk kan få komma och käka ;P haha


Men nu ska ja kila nellie håller på att klättrar upp i soffan nu, bye!

Kommentarer
Postat av: Colin´s mami

Hej :) Ja vi firade två år igår den 11. Vad lustigt det kan bli, det kanske är typ kärlekens dag den 11 augusti 2008 hehe

2010-08-12 @ 12:19:02
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback