Hinner inte med..

Att skriva på denna blogg. Jag umgås med familjen som är lediga allihopa :) så mysigt!
I tisdags var vi ju upp till rättvik och kollade läget :) vi åkte hem vid 8 tiden för att komma hem i tid för dom små vaknar ju samma tid på morgonen även fast vi är vaken sent.. så..
vid kom hem strax före 10 :)
Tjejerna var jätteduktiga i bilen de har aldrig åkt så långt. Men dom somnade till en sväng och sedan så satt dom och lekte. Så himla duktiga!

Jaja sen har vi bara myst. Mattias och Josse kom hit i onsdags och hälsade på lite:) dom är här hemma från örebro nu :)
Sen igår var magdalena och per-erik här och hälsade på.

Och jag har börjat min träning igen, tränat varje dag denna vecka :) så har lite träningsverk nu;P men det är bara att köra på för då tar det mer :D

Aja idag ska jag och tjejerna ut till byn då jonathan och hans polare ska spela tennis först sen dricka lite och spela NHL ikväll troligtvis. Så jag åker ut dit och hälsar på lite :)
Sen imorn kommer jag hem vid 10 tiden tänkte ja sen ut till stackbo (jonathans bror) där magdalena är barnvakt till Elliot så vi ska dit och umgås och grilla å så. Mysigt värre!

Sen söndag är det bakdag inför kalaset som är på tisdag :) Dom små fyller redan 1 år, vart har det året tagit vägen ?
Det går så himla fort alltså. Ojoj!
Sedan fyller ju jonathan 22 på tisdag med ;P så vi kommer ha 24 års kalas här hemma då ;P



men nu ska ja busa lite med emmelina som är vaken och nellie sover hon ;P

Vi hörs folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback