Kalas

det var det här igår, små tjejerna och jonathan fyllde år. Gud vad saker vi fick då... helt galet!
Och mycket folk var det men ändå är det massa tårta kvar och kakor. tråkigt att slänga så har sagt till folk att dom får komma idag å käka :P haha

Jaja vi fick iaf skit mkt till tjejerna  :)




Bild 1: Ett lektält dock är vårat i rött och ser ut som en jordgubbbe ;P
Bild 2: Regn byxor
Bild 3: Regn jacka :) dock inte dom på bilden men samma modell bara annat tryck på :)
Bild 4: En varsin tröja en i grön och en i vit :)
Bild 5: Pyjamas  :)
Bild 6: Knopp pussel
Bild 7: Kloss box
Bild 8: En draghund fast våran är en giraff, men den fanns inte med på bild :P
Bild 9: Maracas
Bild 10: Overaller till vintern, dock inte dom på bilden men något liknande, och båda i rosa inte blått
Bild 11: En stor basketboll
Bild 12: En cool väst från lindex :)


Sen fick vi massa mer som jag inte hittar på nätet och hittar tyvärr inte min kamera sladd just nu så det får bli någon annan gång :)


Kan bjuda på en bild på de små igår, lånar från Lisas facebook :)




Älskar min familj <3

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Sötungarna :) Tog ett år innan jag träffade dem men nu så hehe. Bättre sent än aldrig, trevlig o träffa dig igen också :)

2010-08-11 @ 20:45:11
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback