Lördag och 30års fest..

Det är lördag och jag skrev inget igår.. Men igår så var vi och handlade mat först, sen iväg för att betala gimlins fotograferingen men dom hade hunnit stänga.. de stod 18 på deras hemsida men de va 17 som sommartid :S

Jag var där 5 min över 5 men de va försent ;P
Så får gå dit på måndag ;P

Jaja sen åkte vi iaf på kalas hos jonathans bror senare på eftermiddagen ;P
Efter att vi varit där åkte vi hem och käkade tacos, väldigt sen middag men jag var så hungrig.

Idag ska vi till sandviken och kolla på fotboll sedan ut till mamma och pappa för att lämna dom små, sen in till stan igen för att göra sig iordning.
Sen iväg till festen ;P

Lisa sover här ikväll och följer med oss ut imorn till byn igen, då vi hämtar dom små.

Men nu ska ja ner och busa med gryna lite på golvet sen är det dags för gröt tajm!

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback