Mycket gjort igår.. ojoj

Igår så kom mamma vid kvart i 9, då hade jag hunnit lagt barnen och hängt tvätt, vikt de som skulle även hade jag satt på en ny maskin. Sen hade jag hunnit plocka ur diskmaskinen och satt in de som skulle i, även plockat bort det vi handdiskat ;P

Sen höll jag precis på att skulle till och göra scones då kom mamma ;P

Vi åt frukost, hon tog med sig barnen ut på en prommis sen så vi kunde städa här hemma :)
Så när hon kom tillbaka var allt klart.
Då började vi prata om att åka till återvinningen också för vi hade så himla mkt skit som behövdes slängas.. så mamma stannade ett tag till :)

Vi åkte med massa små brädor som legat och skräpat sen även sänggavlar som inte funkade att anväda efter att sidorna fattades.
En gamal äcklig grill åkte även med ;P

Sen när vi kom hem åkte mamma hem och vi började med maten. Vi käkade sen for vi iväg till forsbacka för jonathans syster undrade om vi ville till stranden de va ju sån härlig sol så vi åkte dit.
Men det var nog en dålig ide för att det blåste som bara den :O
Fick ju gåshud på armarna till och med ;P

Så vi gick till jonathans pappa och fikade :P ^^


Sen när vi kom hem åkte jag och handlade lite mat sen fixade vi dom små i säng när ja kom hem sen dags för kvällsmiddagen för oss som blev raggmunkar :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback