Ny vecka igen.. dom springer iväg

Jag är väldigt dålig på att uppdatera jag vet, men dagarna går ju så fort.. hinner inte sitta så mkt vid datan jue..
leker hellre med mina små tjejer på golvet :)

Jaja, idag är det första jobbdagen för jonathan efter 3 månaders ledigt.
Alltså kommer vanliga vardagen tillbaka. Skönt det med, men mysigt med alla hemma :)

Dom senaste dagarna har vi iaf lämna dom små hos mamma och pappa ons eftermiddag till fre förmiddag ;P
Vi åkte ju som sagt till stockholm på torsdagen, vi gick runt och kollade i de flesta affärerna där på gågatan.
Fikade två ggr och käkade en gång ;P
Satans så ont i fötterna jag fick, då jag valde ett par sköna skor att gå korta stunder i kanske ? för de vad då inte skönt att gå i de från 9.30ö-18.30 ;P

När vi kom hem vid 9 så käkade vi lite, sen va vi så trötta så vi lade oss i sängen och kollade på tv..  sen somnade jag ;P haha men pigg dagen efter då jag vaknade vid kvart över 8. Men slängde på mig kläder och fixade mig och for ut till mamma och pappa, saknade ju dom små :P

Vi blev kvar där ett tag, iaf till 12 sen åkte jag och lisa till valbo för att kika lite ;P
Jag hittade ett par nya träningsskor :)

 nå liknande sånna blev de :)

Jaja sen blev det inte så mkt mer på fredagen hade lite besök och var å handlade lite grönsaker och sånt..
Lördagen blev det att jag åkte ut till valbo själv en sväng, ville hitta nå nytt liksom:P
Så gick och kollade där och tillslut hittade jag 4 tröjor/linnen/tunikor och 5 diadem för endast 221 kronor;P KAP!

Sen hem för att fixa mig, då jag och steffi skulle hitta på något på kvällen.
Det blev några öl och sedan lite bilåkning då det var crusing i stan;P

Men nu är det slutdrucket på ett bra tag framöver.

Aja, och idag börjar mitt nya liv.
Jag började lite smått med GI i helgen, men idag börjar det helt.

Ingen pasta,frukt,potatis och bröd å massa mer på 2 veckor sen får ja börja äta frukt och sånt ;P
Vill inte ha mina kilon kvar på mig som inte ska vara här, så då lär man ju pröva på ^^

Får se hur det går då :) hoppas på bästa resultat... för nu är jag peppad på att göra detta ;P

Mhm snart ska dom små sova förmiddagsluren ;P då ska jag väga mig och ta mått, skriva upp det så man har  så man vet hur man minskar ;P
Sen ska ja äta frukost gott!
Fil och ägg har ja tänkt ;P

Idag har jag tänkt att överraska jonathan med att städat när han kommer hem, för han sa att ingen av oss kommer nog orka det som idag då det är första dagen för han på jobbet och "första dagen" för mig att vara ensam med dom små igen ;P

Men dom är ju så enkla att ta hand om så, ska nog städa på deras sovtimmar efter lunch där ;P

Äh nu ska ja leka lite med dom, sen byta blöjor och sova lite ;P

Bye!

Kommentarer
Postat av: josephine - mamma till Vira

så fort du börjar äta kolhydrater igen så går du upp igen. de är en livsstil att äta så..



kram

2010-08-30 @ 12:15:36
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback