Ny vecka = nya tag

Nya tag med att bli piggare ;P är så j*vla trött hela tiden känns de som.
Men de e nog för att man slappnar av på ett annat sätt när båda är hemma :)

Snart blir det vanliga rutiner igen i 6 månader, sen då ? vad sker då.. barnen börjar iaf på dagis och jag vet inte vad ja ska göra. Plugga? söka jobb?  hmm vill plugga men de ja vill plugga finns inte i närheten vad det verkar som :(
Så får kanske tänka om ?


Åhh jag blir snart tokig på mig själv, jag och jonathan satt och kollade på hus igår bara för att se vad som finns ute... och vi hittade ett hus som båda föll för, och jag kan inte sluta tänka på det. Har drömt massa om det inatt med om hur vi indredde det och sånt.. fan alltså!
Det ligger så perfekt och lagom stor gräsmatt och lagom stort hus.. men vi kan ju inte köpa hus nu:( eller kan kan vi väl men det är så mkt pengar som det handlar om...

Men jag skulle så gärna vilja ha det huset alltså... det skulle sitta fint de :P


Idag vad sker ?
Jo vi ska städa och sen kommer även mamma förbi, hon skulle till sjukhuset och ta prover så hon kommer och käkar frukost här sen :)
Så jag lovade att ha nybakade scones ;P hihi


Vi hörs ;) bye!


  (Bilden är klickbar)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback