Ny vecka och jag har inte hunnit skriva nå ;P

Ja i lördags var vi ju ut, jag och lisa :) hade de rätt så trevligt.. dock va det inte så skoj på 30-års festen men här hemma före ;P

jaja på söndagen mådde man ju som man inte skulle ;P haha men var inte så dålig utan mest ont i skallen å trött.
Åkte iaf hem till mamma och pappa, saknade ju dom små :) sen var jag kvar hela dagen där åkte hemmåt när dom små skulle sova ;P

Sen blev det inte så mkt mer på söndagen, så sliten så^^

Måndagen städade vi här hemma, tvättade för fullt :P
Gjorde massa :) hade oxå besök,första av mamma och bror min. sen kom även jonathans syster å hennes karl hit :P
Men ändå hann vi med så mkt:P hihi


Och idag när man slog upp ögonen när dom små vaknade va klockan halv 8 :O så länge har dom inte sovit sen ja kanske 5 månader.. nu sista tiden har dom sovit till halv 7 ca. Och före de va de ca 5 dom ville upp..
så blev chockade imorse när dom sov så länge :P

Och även regnet bara öste ner utanför när man gick upp, men det börjar att ge sig lite. Skönt för vi ska gå ner till BVC senare idag vad 13.00, dags för vaccination + vikt och längd:P^^

Sen ska vi bara slappa hela dagen :) gött!

Imorn ska vi ut till mamma och pappa och lämna dom små, sen hem och mysa lite sen på torsdagen åker vi till sthlm :) under dagen! En dag för oss själva bara... skönt!


Men nu ska ja leka med emmelina som är vaken ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback