Söndag morgon

Och man mår som man förtjänar ;P men det är inte så farligt ändå, det kan vara värre om jag säger så^^

Men skoj hade jag igår iaf :)
Dock fick jag en stor fet blåsa under foten i mina högklackade skor så gick barfota ;P Och de va inte mysigt inne på krogen kan ja ju säga, fy fan vad kladdigt de va på golvena :O

jaja sovit skönt inatt iaf :)
Snart vaknar dom små till efter en middagslur och då är det lunch för dom som gäller.Sen vill jag åka till mamma och pappa å hälsa på, så får se om de blir :)

Näe nu ska ja hoppa in i duschen så att man blir lite fräch, för gud hur man ser ut i håret och runt ögonen ;P haha

Bye

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Nej är inge fräscht inne på krogen :P jag tog av mig skorna när jag gick hemåt men var inte skönt o gå på asfalten hehe. Kul att du kom iallafall :)

2010-08-16 @ 02:17:50
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback