Är med i en tävling

Hos Crazyangel :)

Denna tväling handlar om att kunna vinna Löshår från Bekkas. Ett löshår som hon själv har och är väldigt nöjd med det.
Jag som vill ha men inte känner att jag har dom pengarna nu är det ju perfekt för att prova om man vinner :) eller hur ?

Och dessutom vill ju inte mitt hår bli längre än det jag har nu ungefär, för det stannar av på nå sätt har försökt å försökt att få längre men de går inte, och jag vill verkligen ha längre. Så det är värt ett försök.

Så håll tummarna för mig nu ;)
Tävlingen avslutas den 20:e dec.




Kommentarer
Postat av: Eleonor

Håller tummarna jag :)



Ja det känns länge men är bara två veckor kvar imorgon och för att få med lite folk får man börja höra sig för nu :) Det enda problemet vi har om vi blir rätt många är vart man ska vara men det löser sig nog. Vore iaf roligt o vara ett gäng, laga mat/äta ute sen festa och så. Men vi kan ju höras mera om det :)

2010-12-16 @ 12:34:20
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback