Dagen före doppardagen!

Det är vad det är idag :) skoj!
Längtar som en tok på att se tjejernas reaktion :P

Idag blir det som sagt att städa och fixa överraskning här hemma :)
Sen ikväll ska vi åka hem till jonathans ena tvillingkusin. Och dit kommer även jonathans syskon med sina samobs och sedan andra tvillingen med deras barn sen även deras tremänningar kommer :)
Vi ska äta lite julgröt och skinkmacka och sedan spela bingolotto. Kommer bli mys det.

Har plockat med mig lite julgodis i en bytta jag :)
Lite av varje :)

Nä ni, emmelina och nellie sitter bredvid mig här i soffan och är hur trött som helst och ändå har dom nyss vaknat. Varför vakna om man ändå är trött ?

Men men när dom somnar om då tar jag fram dammsugaren hit på övervåningen, sedan skurar jag här uppe då är det bara nere kvar.
Å det gör jag när jonathan kommit hem då han kan leka med tjejerna upp medans jag fixar nere :)

Så då kan jag fixa överraskingen medans jag väntar på att han kommer hem från jobbet ;P
Han ska sluta vid 2-3 idag och komma hem å jobba lite hemmifrån :P


Jag ska även hämta ut mitt paket från H&M idag se om även de från bubbelroom kommer ? :) hoppas!


Näe nu ska det mysas här..  bye!


Kommentarer
Postat av: linda

Hey Yoh Sötnos =) !

Såg att du är tävlingsintresserad och brukar tävla på bloggar..

Tänkte bara tipsa om en tävling som ligger uppe nu på min blogg, låter det intressant? =)



God Jul på dig!

2010-12-23 @ 08:29:56
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback