Dagen före stora D dagen

Idag är det som sagt dagen före stora D dagen, då det kommer bli nytt år. Detta år har varit bra :) Har ju världens  bästa familj som jag delar min vardag med :)

Jag skrev inget igår för att vi var hemma hos mamma och pappa hela dagen, vi åkte dit vid 9. Och kom hem vid halv 9 igår kväll.. tjejerna fick vara vaken lite längre.. så dom somnade  väl vid 8 kanske i bilen :P sen lade jag bara över dom i vagnen och gick in sen vidare med avklädning och ner i sängarna och inte ett ljud de var :)

Så jag gick upp och lade mig i sängen och kollade runt lite på nätet först tills gårdagens avsnitt av bonde kom ut på nätet.. sen kollade jag på det.
Efter det blev det till att sova, dock hade jag hur svårt att somna som helst för jonathan var ute med jobbarvännerna och skulle inte komma hem å sova :( kändes väldigt tomt i sängen och saknaden var stor efter en kram.. :( men men får ses idag :)

Idag ska vi iaf hämta ut paket på posten, sen ska vi städa lite ,sen ska vi handla i eftermiddag ;P
Det blir inte som vi tänkt oss imorn, men men. Vi har ingen barnvakt så jonathan blir hemma med barnen. Vi är här först och käkar sen åker vi vidare för fest då tjejerna ska sova och sånt :P


Näe nu ska jag busa lite, dom står och flörtar med mig just nu och tycker jag ska komma ner på golvet :P dock har jag ont i ryggen för att jag sovit konstigt men men vad gör man inte för sina små älsklingar ? (A) Jo allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback