Emelie

Emelie du är saknad här hemma du med :) vi längtar efter dig, kom hem nu... :P

Jaja, nu sitter vi här och tjejerna vaknade vid halv 8.
Och nu leker dom för fullt med sina nya julklappar :) så skoj att se att dom verkligen tycker om det ^^


Det var en väldigt bra julafton igår :) Vi hann med allt vi ville förutom att kanske spela lite spel på kvällen men det gör inget :P
Desto piggare är man ju idag om man inte va vaken så länge igår liksom :P

Idag blir det hem till min mamma och pappa å fira jul :) se vad dom får där då^^

Näe nu ska jag leka med dom små ;P som just nu står och lagar mat i deras nya mini kök;P

Kommentarer
Postat av: Nilli - Vill du tävla om en hårförlängning

God fortsättning :D

Postat av: Eleonor

Jag tänkte höra med dig om jag och carro kunde kika förbi på tisdag så kan vi prata om nyår? :) kan nog tyvärr inte imorgon

2010-12-26 @ 20:14:58
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback