Förlåt

För att jag inte skrev något igår, men satt knappt nå vid datan och när ja gjorde det kände jag inte för att skriva..

Men min lördag kväll blev inte alls som jag tänkte ;P utan vid 8  så frågade min vän lisa mig om jag ville med henne ut och träffa några gamla festpolare.
Så jag hakade på, träffades nere på stan strax innan 10.

Vi gick till dom och drack nån öl/cider.
Sen gick vi ner på stan och på heart break ;P
Dansade lite sen åkte vi hemmåt åt varsitt håll, men turen på min sida hade inte jag som jonathan hade på morgonen, det var ju min dag att gå upp och dom vaknade halv sju och jag kom hem strax efter tre..
Hmm men det gick. Det snöade så mkt igår så därför blev vi bara hemma.

Tänkte ju åka på furuvik men inte så roligt att gå där med barn och allt när det är snökaos typ:P

Så vi låg hemma och kollade på Mysteriet på Greveholm och tjejerna tyckte nog om det för dom satt still i hela 3-4 avsnitt och kollade bara :)


Sen kom även mamma och pappa förbi och hälsade på :) trevligt!

Så som sagt gjorde vi inte så mkt igår.. men det är skönt det med :) Bara mysdag med hela familjen ;P


Idag blir det lite annat iaf, kanske ska försöka ta mig till valbo tänkte ja och fixa sista julklapparna. Det är till jonathan syster å hennes kille. Och sedan en till, till jonathan :P han har ju namnsdag den 22:a och då tänkte jag köpa något extra till han :)
Det är inte så svårt att veta vad man ska köpa till han iaf, för senaste tiden efter att jag köpt alla julklappar så har det bara kommit ut massa saker ur jonathans mun som han vill ha :P
Så något av det blir det iaf.


Näe nu mysstund med Nellie och Emmelina :)

Kommentarer
Postat av: Nilli - Vill du tävla om en hårförlängning

Intresserad av att tävla om löshår? Besök min blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback