Fredag

Och denna vecka börjar lida mot sitt slut. Idag har jag tänkt att städa så man har det fint inför helgen och sånt :)
Sen tvätta ska jag med göra.. så vi samlat på oss massa tvätt :P

Min rygg är bra iaf :)

Nu blev det ett inlägg som tog typ 1,5 timme att skriva:P haha glömde totalt bort att jag höll på med detta efter att fått gå ifrån för att trösta en av dom små..
Men nu sover dom och jonathan har åkt till jobbet. jag har hunnit vikt tvätt, satt igång en ny maskin .. och hängt tvätt och även lagt in de jag vek.. bäddat sängen och sen plockat upp på golven för att göra det enkelt att städa sen ;P

Näe nu ska ja forsätta städa.. :)



Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Hej! Hur mår ni? Hänger ni med något till öppna i veckan? Vore kul att träffa er. Kram

2010-12-03 @ 09:17:23
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback