Full fart

Denna dag har bjudit på full fart, först Emma och hennes barn som jag skrev tidigare.. hemma igen dammade jag sedan när tjejerna vaknade så åkte vi för att hämta jonathan och fixa det där på Siba, och vi fick nya lurar.. dom som var i annons .. :P
Dock fick vi inget bättre pris trots besväret.. men men vi är nöjd ändå... men ändå så fel av dom att inte veta vad dom säljer och har på annons.

Sedan åkte vi hem, jag lämnade av jonathan och barnen :)

Jag åkte vidare för att köpa de sista till jul :)
Köpte även lite åt mamma som hon undrade om jag kunde ;P kom hem vid halv 7-7 och då åt jag lite och slog in de sista julklapparna :)

Sen har vi fixat lite med disken och sånt, sedan satte vi även in julskinkan i ugnen :) se hur den blir då^^

Nu sitter jag med färg i håret och kollar på filip och fredrik. Sen blir det lite att se på webben då det var 3 program som var bra så får se på nätet sen helt enkelt :P

Näe nu ska jag kolla och mysa med lite tända ljus och bara njuta :)

Kommentarer
Postat av: carola

jösses så flitig du är:)

Har några måsten kvar men när jag ska hinna dom är en annan sak.



Hoppas ni får en härlig julhelg

2010-12-22 @ 13:28:28
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback