God kväll

Vid halv 6 kom jonathan och dom hem hit, vi busade lite med tjejerna och började sedan med maten.
Det blev grillspett med kött,paprika,tomat, champinjoner och rödlök. Grillade i ugnen så gjorde vi klyftpotatis till det.

Egen gjorda sådana är ju så gott :D
Blev tzatziki som sås, och även kalla grönsaker för den som ville :P

Super gott och man åt alldeles för mkt... Som vanligt de!

Vi har sedan bara degat i soffan och prata å sånt. Nu åkte de hem och jag känner hur jag blir mer å mer trött.. varit mkt i farten idag och det känns vill jag lova:P

Sovmorgon imorn för min del ;P eller en stund iaf :) Har beställt väckning 08.45 för då är det julkalendern och vi ska ha familje mys i sängen allihop :D

Sen vid 11 ska vi knata hem mot jonathans jobbarkompis och hjälpa henne med datan :)
Även kanske vi hinner klä julgranen imorn ?

På söndag ska vi iaf till furuvik på julmarknad är det tänkt iaf ;P ^^


Skriver mer imorn, ska mysa lite nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback