God Kväll

God Kväll härliga lördag :) tjejerna sov som sagt ända till halv nio i morse...vilket var skönt, dock var det ju min sovmorgon men jonathan fick det han oxå eftersom att dom sov så länge.. såhoppas på samma imorn när jag ska upp med dom ;P haha
Det visar sig.

Strax före 11 imorse/förmiddags så tog vi pulkorna och vinterkläderna på oss för att gå hem till jonathans jobbarkompis .. Och hjälpa henne med hennes dator då hon inte fixade det själv. Och vi knatade dit och det visar sig att jag vet vem hennes son är och att han å jag festat ihop för några år sedan.. Och han bodde hemma igen så träffades på en sväng där.

Efter att vi varit där i ca 2 timmar kanske? så gick vi hemmåt och det snöade så mkt och lika när vi gick dit.
Tjejerna åt mat och sedan middagslur för dom och då passade jag på att klä granen ja :)

Så nu är den uppe och ni har fått en bild på den dock på sniskan men vet inte hur jag fixar det på min mobil då den är cp. Den är rak på bilden men hamnar på sniskan in hit på bloggen:S mysko!



Men jaja nu håller vi på att lagar lite mat :) blir mys middag idag igen :D Kött idag med och potatisgratäng :)
Gott!

Sen har jag fått för mig att jag ska kolla på mysteriet på greveholm ikväll ;P haha!



Näe nu ska jag kolla till maten lite!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-19 @ 12:20:14
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback