God Kväll..

Det blev att bada tjejerna efter att jag skrev sist.. Sen ringde tina :) och frågade om vi ville med och hämta lukas på dagis.. så vi hakade på gick och hämtade han och sedan vidare mot ica för att hämta mitt paket och handla lite.

Sen lekte barnen för fullt å vi käkade lite.. sen var det dags för att gå hemmåt.. dom små lade sig på engång klockan var strax före 7.
När dom somnat då fixade jag lite tvätt.. planterade ner lite blommor som blev mysigt :) sen har jag slagit in julklappar och fixat upp massa på golven och sånt här hemma :)

Så skönt att vakna med rent imorn. Dock har jag inte orkat tagit tag i disken ;P men men de e inte mkt så ^^


Men nu ska jag kolla på byggfällan som är just nu.. blir så förbannad men det är "roligt" att kolla på för man får se hur familjerna blir glad om det som dom får tillrättat och sedan även att sätta dit skitarna som ställt till det för familjerna..

Näe usch för sånt folk..

Nu blir det tv för hela slanten och väntar på bästa Jonathan :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback