God Morgon

Nu har jag vaknat, dom små vaknade till liv vid 6.

Och igår kväll var jag iväg med steffi, började med att jag såg att hon skulle ut mot byn på facebook. Slängde iväg ett mess jag för tyckte det skulle vara roligt/skönt att hitta på något annat nån dag liksom inte bara sitta hemma om kvällarna:p

Så sagt och gjort så kom steffi och emma å hämtade mig vid 5, jag och jonathan byttes av typ :P
Vi rörde oss mot trödje först då vi skulle stanna till i stallet där steffi har hästen sin, och hon hade hand om alla hästar i stallet igår. Alltså tre stycken.
Först var dörren frysen så vi fick inte upp den, eller låset hade frysit iaf. Å vi försökte å försökte tills jag kom på den brilljanta lösningen att ta ut nyckeln å värma den och blåsa in i låset... och det funkade efter första försöket :)
Så väl inne så mockade vi och fixade nytt vatten å lade hö.
Och sedan tog vi in hästarna. Jag tog in två hästar, längsen jag var så när en häst men är ju van vid hästar så :) det gick kanon!
Vidare mot norrsundet efter det och käkade hos emelie eriksson super god mat :) Tack så mkt åter igen :)!

Sen bär det av mot lindis och kolla på ute hockey, men fy va dåligt de va.. norrsundet förlorade med  typ 1-11 tror ja eller om det blev 1-12 ?

Jaja sen iväg till emelie och steffi fick lite massage ;P och sedan mot stallet igen för att natta dom "små" djuren :P


Kom hem strax innan 12, och sov konstigt mellan 12-03 sen somnade jag som en stock men är skit pigg idag, det som jag är mindre glad över är att jonathan var så ivrig att prova det nya spelet jag köpte till han igår så han varken diskade,plockade upp eller gjorde något igår när han hade allt för sig själv efter att tjejerna somnat.
Själv diskar man plockar upp så det inte ligger nå på golvet även om jag är ensam hemma.
Tråkigt att vakna och det ser ut som kaos och jag som får fixa det nu :( buhu!

Jaja, ska kanske på öppna förskolan idag igen :) sen är det även mammaträff vid 13 hos en gamal barndomskompis som jag inte träffat på 15 år kanske ?
Ska bli roligt att ses igen :)



Näe nu ska ja busa lite med dom små innan dom ska lägga sig igen, det börjar klias i ögon här nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback