God Morgon

God morgon, idag ska jag städa och sedan kommer mamma på besök :)

Sen kommer hela familjen och hälsar på senare på eftermiddagen oxå :)

Annars vet jag inte vad som händer. Igår kväll låg jag och kollade på några avsnitt av und & bortskämd.
Alltså vilket program, hur kan man ha låtit sitt barn fått allt ? så dom inte ens vet hur man tvättar eller typ lagar mat.
Dom kunde ju knappt liksom hur man moppade av golvet, iaf inte Olga Isabell.. men hon är ju nu ute ur programmet.
Men liksom något borde man veta ändå, man borde sett sina föräldrar göra de om inte ?

Tim-Joel tycker jag om för han kan lite av allt, ex byta proppar i proppskåpet,laga dammsugaren som han själv hade sönder och sånt.
En liten vaktmästare är vad han är ;P



Nä nu ska jag strax ner med tjejerna som börjar bli trötta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback