God Morgon

Nu är vi vaken här hemma.. dom sov till kvart i 8.
Nu leker dom på golvet och jag har plockat här hemma lite :)

Vid 10-11 kommer Emma hit :) men sina barn Idun och Loke.. idun är 4 och loke är 2.. :) så får se hur dom leker ihop ^^
Sen ska jag damma idag med, sprider ut städningen lite så det inte blir så mkt att göra på torsdag;P

Sen i efter middag får vi se vad som sker, tänkte om vi skulle åka till siba och ställa dom mot väggen och fråga varför dom inte ens vet vad dom har på annons och säljer ?
Vi får se helt enkelt.

Skulle behöva handla det som jag glömde igår med, typ blöjor och lite små saker.

Näe nu ska jag busa med dom små innan dom blir trött igen :P


Dom är så söta.. dom kan klättra upp i soffan bara för att komma å pussa på mig :P sen klättrar dom ner igen.. Mina små älsklingar <3

Kommentarer
Postat av: carola

hittade hit f¨rån ida..

Jösses vilken underbar design, vilken header.

Jättevacker.



Ha en fortsatt bra dag

2010-12-21 @ 15:59:05
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback