God Morgon

Idag är det onsdag och jonathan ska jobba först, sen vidare med jobbet.. dock ska han jobba imorn med så hoppas han blir lugn :P

Vet inte riktigt vad vi ska göra idag... skulle behöva handla mat till nyår.. men det hinns med imorn oxå.
Min bror ringde å sa att han ville att vi skulle komma och hälsa på.. så fåe se hur vi gör :p


Tjejerna har sovit bra inatt med :) så himla skönt att dom sover hela nätterna även om dom är lite snorig och hostig..

Igår var iaf carro,elle och martin här och vi pratade lite om nyår :) så nu är det bestämt... hoppas det blir skoj :)
Men de brukar ju bli skoj när vi drar ihop gänget.. dock är det några borta och sånt :P


Näe nu ska jag mysa med mina små tjejer som sitter här i soffan med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback