God Morgon lördag

God Morgon gott folk, min fredag blev inte så jag tänkte .. Men de gör inge :) för de va så trevligt att gå på stan med Jossan och Vira å fixa lite julklappar :)

Hann dock städa lite här hemma innan vi åkte så :)
Vi åkte ner på stan så kom väl dit vid 11 eller något sånt.
Gick runt och kollade lite, köpte julklappar till jonathan så nu är han helt klar :) skönt! Köpte även åt pappa och kollade åt mamma. Men har besämt mig för vad jag ska köpa åt henne nu och de är mkt billigare i valbo än vad det var här i gävle. Det skillde hela 130 kronor. Och när vi ändå ska till valbo nån sväng för att köpa julklappar till jonathans bror och sambo och även deras lilla.. så kan ja passa på att köpa åt mamma då.

Sen efter att vi gått på stan så åkte vi hem. Små tjejerna hann äta gröt sedan var det dags att åka igen,då vi skulle hämta jonathan på jobbet. Sedan iväg å hanlda mat.
hem å laga mat, hann inte leka så mkt med tjejerna då klockan var kvart över 6 när vi kom hem och dom går och lägger sig halv 7-7.
Men dom somnade inte på stört.. var lite bökiga.. men men efter en stund så :)

Vi kollade på tv och pratade om massa saker :p

Jag somnade rätt tidigt för att jag är helt slut efter denna vecka, hunnit med så mkt och varit själv med barnen mkt .. eller ja jag har ju haft mamma och nån vän i närheten. Men utan jonathan tänkte jag på.. Lagt dom själv på kvällar och sånt.

Men nu är det helg och vi njuter av att vara hela familjen :)

Idag ska jag julbaka och sedan får vi besök med = myslördag!


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Ja men vad roligt. Får se vilken dag vi går dit och om jag orkar. Jobbar ju fyra nätter på raken nu men en av dagarna ska jag banne mig dit!

2010-12-04 @ 22:38:33
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback