Hej kvällen

Nu är jag i soffan och bara njuter lite :)
Kollar just nu på Jul med Ernst på 4:an.. kanske får lite tips ? :)

Jaja idag har jag varit i valbo och köpt de sista julklapparna :)
Så nu är det klart ;P Gött!

Sedan hann vi även med att handla allt till julbordet utom laxen som jag ska köpa på onsdag när jag åker ut till mamma och pappa :)
För bergmans fisk i norrsundet är så himla god ;P



Sen har vi haft jonathans pappa och hans sambo här på besök, vi fick en julblomma av dom :)


Mitt paket från H&M kom även idag :) dock har jag inte hunnit hämtat ut det ;P får göra de imorn då kanske klänningen från bubbelroom oxå hinner komma :P



Näe nu ska jag kolla på tv...

btw handla aldrig på siba... dom vet inte ett skit om sina annonser + grejer som dom säljer.. suck!

Kommentarer
Postat av: Ida

gillar inte heller siba längre, va in där o tänkte köpa en mob förra året. men dom va inte intresserade av att hjälpa mig med det.. försäljaren bara suckade osv. så då blev det elgiganten ist. kom hem med mobilen jag ville ha på en gång till ett billigar pris enbart för jag va så förbannad på dom inne på siba :p

2010-12-20 @ 23:45:09
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback