Hellu

En snabb update

Onsdagen har vi varit hos mamma och pappa min.. kom ut dit imorse vid 9.
Har lekt massa, gjort fransk nougat igen och ännu mer ischoklad :P

Sen har vi även köpt lax och hälsat på mina kusiner.

Kom hem strax efter 7 nu på kvällen och tjejerna sov, och jag fixade lite hemma först sedan började vi fixa akvariumet och nu är det rent.. fy bubblan vad man gruvar sig varje gång för att fixa det... men inte ett ända hopp från äckelfisken idag.

Näe nu ska jag kolla på bonde söker fru på webben.. :P

Imorn blir det städning och mys på kvällen .. :) hörs imorn!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Hehe ja den där fisken var lite läskig! Hoppas allt är bra med er och god jul! Kram

2010-12-22 @ 22:11:26
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback