Hellu...

Hejsan, har inte skrivit något idag men det är för att jag inte haft tid :P
Skrev inget igår eftermiddag heller p.g.a tidsbrist:P

Igår iaf så åkte vi ju hem till mamma och pappa å var där.
Vi började med att hälsa på mammas jobb. ( ett äldreboende) och dom äldre blev helt såld på dom små när vi kom :P
Sen åkte vi hem för att käka lunch, tjejerna + mamma tog en liten vila.

Jag åkte och hämtade maja som slutade skolan och sedan busades det för fullt när dom små vaknat.

Åkte även och hälsade på min morfar som har flyttat :)

Sen blev det bara mys hos mamma å pappa med mat och tv-tittande.

Imorse så åkte vi in till stan redan vid 8:a.
Då jag skulle hem och lämna av tjejerna för att sedan vänta på att jonathans syster  skulle komma å ha dom en sväng.
Jag åkte nämligen till en kiropraktor för att fixa min rygg... ÄNTLIGEN!
Det knakade på väldigt bra iden lär jag då säga.

Har ju haft problem med den till och från sedan förlossningen men har inte blivit att jag tagit tag i det... men nu så:D
Åkte sedan och lämnade av jonathan syster hemma och väntade på att min mamma skulle komma då hon var på något möte sen när hon kom blev det valbo en sväng :) sedan även stan :P


Nu sitter vi här hemma igen och väntar på att få sova typ :P haha
Jonathan ska på hockey ikväll :( jag som saknar han så himla mkt.. men men får ses en sväng när han kommer hem ikväll..

Nu ska jag iaf slå in lite julklappar, sen funderar jag även på att julbaka lite :) får se om jag har allt hemma.. annars tar vi kanske en prommis å införskaffar det.. då jag även har ett paket som ligger och väntar på mig :P skickade ju tillbaka en tröja från H&M och valde istället ut en annan som nu har kommit :)

Näe nu blir det till att fixa lite här hemma ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback