Hemma igen

Efter några timmar i valbo jag köpte upp alla pengar på presentkorten :P haha
Men det var bara saker som behövs... inget onödigt vilket jag kanske brukar vara bra på att släpa hem annars :P

Det blidde..

Ett block att skriva på i skolan, det var ett 5 Ämnesblock.


Och en överstrykningspenna


Köpte även en kalender så man kan skriva upp viktiga grejer i ... ex.. när det är prov och inlämningar.

Blev även lite andra pennor som är bra att ha i skolan :)

Sen köpte jag två bh:ar som är väldigt välbehövligt eftersom att jag gått ner så mkt i vikt så är dom andra för stora under bysten.. skit drygt :P

Sen köpte jag baslinnen då mina är slitna... en väska att ha i skolan .. skit snygg och på halv priset på BikBok... Nice!

Även två sådana hära flaskor fick följa med hem :



Köpte även lite nya strumpor åt jonathan då han har skit dåligt med de annars.. så nu har han fått 10 par nya ;D





Köpte även en sådan här... tycker det är så söta :D


Endast 49 kronor på bik bok :)

Nöjd med mina köp.. kanske glömt något :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback