Konstigt med blogg.se

Igår kväll var det något konstigt med blogg.se. Sidan såg inte alls ut som vanligt och det gick inte att logga in någonstans. Därför blev det inget inlägg igår kväll.

Jaja,iaf efter att vi hämtat jonathan så käkade vi mat och busade med dom små :) sen skulle dom sova och jag gick iväg på Tupperwear party med Tina. 7-9 var det, vi fick lite information om produkterna sedan blev det fika :)

Jag beställde en vattenflaska, då det finns en liten burk under som man kan ha nycklarna i när man tränar :)

Sen bokade vi även in ett tupperwear party som jag ska ha, så Catrin som vi  va hos igår kommer hit och visar upp och sånt :) se hur många det är som vill komma :)
Tänkte kolla om vi kanske kan vara i blåbärslokalen som finns här på kvarteret :)


Näe nu ska jag busa lite med dom små som sov ända till halv 8 idag :)

Skriver mer sen :)




Denna köpte jag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback