Lagt till i beställningen

Jag kollade min väns blogg igår och där hade hon precis lagt ut tips om H&M beställningar. Tog till mig ett av tipsen om ni vill kolla tipsen finns dom här :

http://www.bloglovin.com/m/1522112/151984890/s/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRmRlc3NsaWtlcy5jb20lMkYyMDEwJTJGZGVjZW1iZXIlMkZobS10aXBzLmh0bWw

hoppas att den funkar :)

Men iaf så hittade jag då dessa snygga byxor som jag var på väg att klicka hem för någon dag sedan, men då hann dom ta slut.. och nu hade de kommit in på retur och fanns igen i min storlek dessutom :D

Överlycklig



Hoppas dom kommer sitta bra :)


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Hej. Vilka fina brallor jag vill också köpa men min rumpa är så platt så jag kan inte ha några hehe. Tråligt att jag missade er på öppna :( Kram

2010-12-09 @ 13:03:31
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Linda - mamma till Liam

Ja har såna där byxor super sköna och snygga :)

2010-12-10 @ 09:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback