Lördag

Idag vaknade jag och tjejerna upp hemma hos mamma och pappa :) då vi sov över!

Vi lekte och myste hela morgonen tills dom skulle sova en förmiddagslur, sen klippte jag mamma under tiden där.
Sen blev det även en julmarknad på hembygdsgården i bergby. Mysigt så där :)

Vi rörde oss hemmåt vid halv 2 för att hämta jonathan och åka vidare mot valbo, vi kom till valbo och det fanns nästan ingen parkering ledig, vi sket helt enkelt i att gå in i dag.
Så vi gör ett nytt försök imorn, och står å väntar utanför när portarna åker upp :P

Sen ska vi på kalas imorn med, mer om det sen:P

Resten av dagen idag har vi inte gjort så mkt.. jag gick ner till källaren och gjorde ett litet ryck eftersom det såg ut som en bomb blivit släppt där nere.
Blev lite bättre iaf, men finns saker kvar att göra :P

Sen har vi bara slappat och jag har gått oss här hemma på nerverna tror jag ;P då jag är så jäkla rastlös, vet inte vad jag vill göra men känner att det kryper i hela kroppen. Skulle vara skönt att gå ut å gå... men då kommer det som gör att jag inte gör de... för det första har jag ont i en tå så de gör ont som bara den när jag går + att det är lördagkväll i sätra.. ? ensam i mörkret nej tack! Så säger mitt tycke iaf.. går inte ensam på vardagarna heller om det är mörkt ute.. så fessen men de kan vara bra ibland;P gamla minnen sätter sina spår..
 nog om det!

Sen vill jag ju mysa med mitt hjärta, men han verkar inte vilja de då han är bakis och ligger i sängen och har somnat till nu :( suck!
Vi som skulle laga mat... hmm får dra upp han allt:p

Näe nog om detta måste göra något magen kurrar ihjäl sig snart och jag måste få röra på kroppen för den håller på att kryper bort härifrån...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback