Lucia

Det är vad det är idag, och det är 11 dagar kvar till julafton..
Säger då det tiden bara springer iväg alltså.

Och den kommer väl gå ännufortare när dom små börjar dagis och jag börjar skolan.


Jaja, idag ska min gamla barndomskompis komma hit :) mysigt
Har inte träffats på kanske 15 år ? Och jag skulle ju dit förra veckan men skickade mess men det var en siffra fel i numret ;P
Jag hade ju problem om hur jag skulle ta mig in till dom ;P


Men idag kommer hon och hennes lilla hit :)

Näe nu ska jag mysa med emmelina som är vaken :) nellie vaknade precis:P måste ner å hämta henne först då ^^ :P

Kommentarer
Postat av: Emma Sundberg - Mamma till Melissa

Tack för en mysig dag! Det var jätte roligt att träffas :)



Kram

2010-12-13 @ 18:48:30
URL: http://emmaochmelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback