Mysigt

Det har vi haft idag :) jag tränade imorse när dom små sov, sen fixade jag mig med en dusch å smink :) sen blev det frukost för oss alla tre. Sedan kom tina  :)

Vi åkte ner på stan med henne under hennes håltimme i skolan, hon hittade ett par skor :P

Sen när hon skulle tillbaka till skolan så mötte vi upp jonathan och vi gick och käkade på Lilla Saigon i gävle.
Gott!
Vi åkte sedan hem och det var nu igen dags för tjejerna att sova så dom fick somna i sina sängar och jag satte fart med julbak :)
Gjort knäck som blev mkt bättre än förra gången och sen har jag gjort mer ischoklad och även har jag gjort chokladkola :)

Nu ska ja sätta fart med pepparkakor :) då emmelina är vaken men nellie sover än hon.. men nu gick emmelina in till nellie så nu vaknar väl hon med ;P

Snart dax för mat till dom igen ;P

Sen vid 5 ska vi hämta jonathan på jobbet och åka å handla lite :) som var tänkt igår men det blev det annat för mig:P


Näe nu ska ja gå och ta upp nellie så dom får leka en sväng, sen äta :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

haha nää kan förstå de.. jag kan inte sånt jag så jag ber andra göra de åt mej. skulle oxå vilja fixa till de lite julit ;), men vet inte riktigt hur man gör.. har inte lärt mej, även fast jag har försökt :S...



ja vi får väl se vad 2011 har att erbjuda, garanterat vårat år..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback