Onsdag

Igår hade vi en jätte mysig dag med Ida på Owes, Köpis och Ikea :)
Hittade dock bara en julklapp :( men ida hittade lite mer hon ;P

Efter att vi lämnat av henne hämtade vi jonathan för han  slutade i samma stund. Sen åkte vi hem och gjorde mat och busade med tjejerna.. Sen var det sovstund för dom små :P
Då blev det mys i soffan med tända ljus och tv-program.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Funderar på att åka ner på stan och kolla julklappar. Sen funderar jag även på om jag ska fråga mamma och pappa om vi kanske kan sova där för jonathan jobbar över ikväll och imorn ska han på hockey.. så kommer inte träffas så mkt idag och imorn :(

Det visar sig helt enkelt vad som sker idag.

Julklappen jag köpte va till jonathan :P så kan inte skriva vad det är eftersom han brukar vara in och läsa:P

Nu måste jag byta nåns blöja här :P Luktar inte gott! Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback