Söndag

Och det är redan 3:e advent, tiden bara springer iväg och i fredags  blev små tjejerna som börjar bli stor hela 1 år och 4 mån.
Och det var även 1 mån kvar till deras start på dagis... spännande:P

Ja idag vaknade dom vid halv 7.. och vi mös i sängen tills dom ville ner å leka :P
Just nu ligger dom och sover middag ;P


Snart dags för att kila upp och fixa oss inför valbo sedan kalas :)

Får se om det blir högbo med, skulle vilja det jag.. men det visar sig helt enkelt.

Näe nu ska ja kika lite på tv.. sen ta mig en dusch å lite frukost :)


Kommentarer
Postat av: Emma Sundberg - Mamma till Melissa

Jag ska försöka ta mig till dig vid 11 kanske? Annars så kommer jag till 12 tiden. De beror på hur länge Melissa sover på morgonen. Men vi ses iaf. slänger iväg ett meddelande innan jag åker hemifrån så du vet :)



Kram

2010-12-13 @ 00:21:05
URL: http://emmaochmelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback