Söndag

God Kväll... idag har jag inte hunnit skriva så mkt.. och inte igår efter inlägget på morgonen.

Iaf så åkte vi ju ut till mamma och pappa för att fira jul. Oj vad saker tjejerna fick :O
Kläder,rutschkana Stavning?, barnbestick,ryggsäckar,vattenflaskor med hello kitty sen fick dom även puzzel,dockor,samlings tomtar,byggklossar och massa små saker :)

Kan ju säga att vi inte behöver köpa nå kläder till på länge.. :P skönt de!

Vi fick även paket, jag hade bara önskat mig nya fodral till stolsdynorna i köket vilket jag fick :) vi fick även julklappar ihop och då fick vi handdukar,lakan,påslakan :) sådana saker som vi önskat oss..fick presentkort på köpis av farmor och farfar min super nöjd :)

Jonathan fick en trimmer till håret och en mejsel med massa tillbehör av mamma och pappa.

Sen efter att vi ätit julbord+öppnat paket och fikat efterätt så åkte vi hemmåt. Tjejerna började bli så himla trötta och jag bestämde mig för att följa med ut igår.
Så vi åkte hem jag fixade mig och tjejerna somnade. Steffi kom och hämtade mig och vi åkte ut mot norrsundet igen.
Väl där började drickandet. Åh gud så skoj jag hade det, när vi kom till lyktan var det massa folk som man inte träffat på jättelänge... och vi dansade som vet inte vad.
Det var ett band där som spelade och dom spelade bara liksom gyllene tider,freestyle och sådan musik som alla kan.. hur roligt som helst :P


Åkte hem till mamma och pappa å sov senare på natten jag, och vaknade inte förns tjugo över 11 idag :O Så länge har jag inte sovit på as länge.
dock somnade jag ju sent, somnade väl vid halv 4-4 :P

Idag har jag typ bara slappat där hemma sen åkte vi mot stan och gick på hockey. Dock förlurade Brynäs.


Nu har vi städat upp lite och donat :) nu sitter jag å slappar i soffan och väntar på att vi ska kolla på film.. det blir toy story 3 ;P Hehe





Kommentarer
Postat av: Eleonor

Ska prata med henne imorgon om det :) Martin slutade två iallafall så efter det om inte Carro jobbar tror jag men kollar upp det imorgon och hör av mig igen :)

2010-12-26 @ 23:16:04
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback