Söndag

Igår hade vi saker att göra hela dagen.. Lr vi behövde ju inte göra det men energi till det fanns det iaf.
Jag bakade lussebullar,knäck,kola och ischoklad. Sen var vi även ute på 1 timmes promenad med tjejerna i pulkorna. Sen städade vi lite här hemma.
Sen kom kalle och hans sambos barn hit :) då sambon var på något här i gävle så dom hälsade på här medans.

Ängla som dottern heter ville inte åka hem när dom skulle, hon lade sig i mitt knä å höll sig fast ;P
Hon är 6 år så ni kan tro att tjejerna var helt slut när dom åkte.. :P

Sen blev det fusk mat igår kväll ;P det ända jag inte så äta i pizza är ju vetemjöl .. men vi käkade de igår! Men så gott det var :O
Kommer inte ihåg sist jag käkade pizza alltså.

Sen blev det bara tv mys :)


Och jag har haft sovmorgon nu på morronen, men som vanligt kan jag inte sova nå längre än till 8 typ.
Tjejerna sover middag och jonathan ligger å vilar.
Men snart är det dags för att fixa sig för vi ska till valbo vid 11. Måste planera bra med små barn ;P

Sen i eftermiddag blir det besök från svärfar :).
Trevligt trevligt, jag älskar livet <3

Ännu bättre blir det när man har dagarna planerade :D


Min familj är mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback